Jimille tekasin vähä paksumman lakin syksyyn..fleece vuori ja murun pandaneulos:)

Muutama kangas tilaus on tulossa:)..aivan ihania kuoseja,niin oli ihan pakko tilata..nyt vaan ootellaan että ne tulis niin pääsis ompeleen:D
tiistai, 27. syyskuu 2011
Jimille tekasin vähä paksumman lakin syksyyn..fleece vuori ja murun pandaneulos:)

Muutama kangas tilaus on tulossa:)..aivan ihania kuoseja,niin oli ihan pakko tilata..nyt vaan ootellaan että ne tulis niin pääsis ompeleen:D
Tblogia kirjottelee kahden pojan ti,joka on hurahtanut retrokankaisiin ja toteuttaa ph pistojaan:)..ompelukone ja saumuri kaivetaan kaapista aina kuon aikaaja uusiaideoita tulee:)
Kommentit