Tänään sain uudet ottobret ja heti piti testata parit puserot:)..tuli kyllä kivoja..kangas on ainaki ihana:)
keskiviikko, 6. heinäkuu 2011
keskiviikko, 6. heinäkuu 2011
Tänään sain uudet ottobret ja heti piti testata parit puserot:)..tuli kyllä kivoja..kangas on ainaki ihana:)
Tblogia kirjottelee kahden pojan ti,joka on hurahtanut retrokankaisiin ja toteuttaa ph pistojaan:)..ompelukone ja saumuri kaivetaan kaapista aina kuon aikaaja uusiaideoita tulee:)
Kommentit