tämmösen tein kans myyntiin..vähän pieni Jimille:D

perjantai, 17. kesäkuu 2011
tämmösen tein kans myyntiin..vähän pieni Jimille:D

Tblogia kirjottelee kahden pojan ti,joka on hurahtanut retrokankaisiin ja toteuttaa ph pistojaan:)..ompelukone ja saumuri kaivetaan kaapista aina kuon aikaaja uusiaideoita tulee:)
Kommentit