Jimille tilasin cupcaken tähtihaalarin,paremmaksi puvuksi,otin kokoa 98 joka on aivan liian iso vielä,mutta jospa se syksyllä ois passeli:)..pukuun sopiva lakkiki piti tietysti tehä:),tälläkertaa tein normipipon mallisen.

maanantai, 2. toukokuu 2011
Jimille tilasin cupcaken tähtihaalarin,paremmaksi puvuksi,otin kokoa 98 joka on aivan liian iso vielä,mutta jospa se syksyllä ois passeli:)..pukuun sopiva lakkiki piti tietysti tehä:),tälläkertaa tein normipipon mallisen.

Tblogia kirjottelee kahden pojan ti,joka on hurahtanut retrokankaisiin ja toteuttaa ph pistojaan:)..ompelukone ja saumuri kaivetaan kaapista aina kuon aikaaja uusiaideoita tulee:)
Kommentit