Tänään tekasin pojalle tämmöset ihanat apinapaidat:)..micolle turkoosi ja jimille keltanen:)..ottobren kaavojen mukaan..ja uskaltauduin kokeileen ompelukoneeseen kaksois neulaa, tuli kyllä tosi siistiä jälkeä sillä.

lauantai, 7. toukokuu 2011
Tänään tekasin pojalle tämmöset ihanat apinapaidat:)..micolle turkoosi ja jimille keltanen:)..ottobren kaavojen mukaan..ja uskaltauduin kokeileen ompelukoneeseen kaksois neulaa, tuli kyllä tosi siistiä jälkeä sillä.

Tblogia kirjottelee kahden pojan ti,joka on hurahtanut retrokankaisiin ja toteuttaa ph pistojaan:)..ompelukone ja saumuri kaivetaan kaapista aina kuon aikaaja uusiaideoita tulee:)
Kommentit